Strefa spotkań 1:1
Powered by

DLA KOGO?
Dla wszystkich uczestników konferencji, którzy zaznaczyli zgodę w profilu.
Zarejestruj się, aby zostać uczestnikiem i wziąć udział w spotkaniach 1:1!

KIEDY?
19 maja w godzinach 10-18

GDZIE?
Strefa spotkań 1:1 na ERGO ARENIE

CO TO JEST SPOTKANIE 1:1?

Skorzystaj z naszego dedykowanego narzędzia do umawiania spotkań 1:1 i daj się zaprosić indywidualne rozmowy z przedstawicielami firm.

Pamiętaj, aby uzupełnić swój profil o historię zatrudnienia, umiejętności, certyfikaty, czy CV, tak aby wyróżnić się pośród innych uczestników.

Dostęp do narzędzia będzie możliwy przed wydarzeniem oraz w trakcie.
Spotkania będą się odbywać 19 maja, w godzinach 10-18
Czas trwania spotkania to 30 min.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ DO SPOTKANIA 1:1?

  1. Profil - uzupełnij swój profil wszystkimi informacjami. Dzięki temu uczestnicy oraz przedstawiciele firm będą mogli lepiej Cię poznać.

  2. Przygotuj się przed spotkaniem - dobrą praktyką jest sprawdzenie osoby, z którą się spotkasz - zobacz jej/jego profil na stronie Infoshare F3 i na LinkedIn.

  3. Ustaw swoją dostępność - masz do dyspozycji kalendarz, w którym możesz zaznaczyć kiedy możesz uczestniczyć w spotkaniach. Możesz wyłączyć poszczególne godziny w ciągu dnia, a także cały dzień.

  4. Przygotuj najważniejsze punkty rozmowy - dobrą praktyką będzie przygotowanie pytań, które chciałbyś zadać. Masz wtedy gwarancję, że otrzymasz ważne dla Ciebie informacje.

  5. Rób notatki z rozmowy - Twój mózg nie jest w stanie zapamiętać wszystkich informacji, dlatego pamiętaj, aby zapisać te najważniejsze.

JAK TO DZIAŁA?

Zasady działania narzędzia do umawiania spotkań 1:1:

  1. Spotkania można umawiać w dniach 12-19 maja. Odbywać się będą w trakcie konferencji 19 maja w godzinach 10-18.

  2. Każde spotkanie trwa 30 minut.

  3. W spotkaniach 1:1 mogą brać udział wyłącznie osoby zarejstrowane na konferencję Infoshare F3 i które wyraziły odpowiednią zgodę w profilu.

  4. Uczestnicy konferencji mogą szukać przedstawicieli firm, ale nie mogą ich zapraszać. Mogą natomiast odpowiadać na zaproszenia i wysyłać wiadomości do osób, które je zaprosiły. Jeżeli zależy Ci na rozmowie z wybraną firmą możesz podejść do ich stoiska i zapytać o zaproszenie na spotkanie 1:1.

  5. Przedstawiciele firm mogą wyszukiwać i zapraszać na spotkania.

  6. Wszyscy uczestnicy mogą ustawić swoją dostępność w profilu.

Szczegółowa instrukcja

Jak mogę zapłacić za bilet?

Możesz zapłacić za pomocą:
- karty kredytowej / debetowej,
- przelewu internetowego,
- blika,
- Google Pay, Masterpass, Visa Checkout.

Czy mogę złożyć zamówienie mailowo?

Nie, wszystkie zamówienia muszą zostać złożone przez naszą stronę.

Czy mogę kupić kilka biletów na swoje konto?

Możesz kupić kilka biletów i przekazać je znajomym/współpracownikom. Zamów wszystkie bilety na swoje konto i zapłać za nie. Następnie przekaż bilety uczestnikom za pomocą funkcji “Przekaż bilet‘’.

UWAGA: Nie można przekazać darmowego biletu Uczestnik. Ten bilet należy zamówić na konto osoby, dla której jest on przeznaczony.

Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Otrzymasz fakturę VAT na adres e-mail podany w zamówieniu. Możesz również pobrać fakturę na Twoim profilu. Dokument będzie gotowy 48 godzin po zaksięgowaniu płatności.

Czy możecie odliczyć VAT?

Aby zachować zgodność z prawem UE (art. 53 i 54 dyrektywy VAT), nie możemy sprzedać biletu na Konferencję odbiorcy zagranicznemu bez VATu.

Nie jesteśmy jednostką objętą systemem oświaty ani podmiotem, który uzyskał akredytację do przeprowadzania usług kształcenia zawodowego i przekwalifikowania zawodowego i dlatego nie stosujemy obniżenia ceny za bilet na konferencję o podatek VAT.

Czy mogę się zarejestrować na konferencję i zapłacić później?

Tak, możesz teraz zamówić bilet i zapłacić później kartą kredytową/debetową, przelewem online, blik, Google Pay, Masterpass, Visa Checkout. Gdy zostaniesz poproszony o zapłatę (przy zamawianiu biletu), wybierz opcję płatności później. Następnie będziesz mieć 7 dni na dokończenie rejestracji zanim Twój bilet zostanie anulowany.

Zniżki dla zakupów grupowych:

  • 5% zniżka naliczy się automatycznie dla zakupów 3 i więcej biletów.
  • Jeśli chcesz nabyć 6 i więcej biletów skontaktuj się z nami na kontakt@infoshare.pl.

Kup bilet na Infoshare DEV 2024 i otrzymaj do 100 zł rabatu na Infoshare 2025!

Jeśli posiadasz Bilet Standard, Bilet Standard plus Warsztat lub Bilet Partner na konferencję Infoshare DEV, otrzymasz kod rabatowy o wartości 100 zł na zakup biletów na konferencję Infoshare 2025.

Zasady promocji:

  • Uczestnik otrzymuje jeden kod rabatowy (100 zł) niezależnie od ilości biletów dostępnych na jego koncie. Uczestnik musi posiadać minimum 1 bilet na koncie.
  • Kod rabatowy nie dotyczy posiadaczy biletów: Bilet Student.
  • Kod rabatowy będzie rozsyłany do uczestników konferencji Infoshare DEV 2024 mailowo po starcie sprzedaży biletów na konferencję Infoshare 2025.
  • Kod rabatowy obowiązuje do 30.04.2025 roku.
  • Kod rabatowy dotyczy tylko i wyłącznie zakupu biletów płatnych na Infoshare Conference 2025 (nie dotyczy innych konferencji i wydarzeń realizowanych przez Infoshare Sp. z o.o.).
  • Kod rabatowy może być użyty jedynie w jednej transakcji. Jeśli transakcja będzie mniejsza niż 100 zł rabat zostanie udzielony do wysokości kwoty transakcji (różnica wartości rabatu nie zostanie naliczona na kolejne transakcje).
  • Rabat nie podlega wymianie na inne świadczenia, w tym pieniężne, poza opisanym powyżej.
  • Nie ma możliwości skorzystania z dwóch rabatów na jednym koncie uczestnika.
  • Kod rabatowy może być przekazany przez uczestnika innej osobie.